15.000 klanten per week

In 2009 verhuisde de supermarkt na ruim 40 jaar van de Willem de Zwijgerweg naar het Maximaplein. De Golff, die inmiddels door Jan Willem van Doorn (de schoonzoon van Bert en Ellie) was overgenomen, werd Albert Heijn Van Doorn. Van 550 m2 winkeloppervlak werd een reuzensprong gemaakt naar 1.400 m2, met ook nog ruimte voor een Gall&Gall-winkel. Mede door de aantrekkelijke ligging weten wekelijks liefst 10.000 klanten (15.000 transacties) de winkel van Jan-Willem en zijn vrouw Petra te vinden.

2. huidige AH
De Albert Heijn aan het Maximaplein

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.